ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ AFTER SALE SERVICE ΤΡΟΠΟΙ ΑΓΟΡΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Έχετε 0 προϊόντα στο καλάθι σας

After sale service

Εγγύηση καλής λειτουργίας προς τον αγοραστή επαγγελματικής συσκευής εστίασης όπως ορίζεται από τις κατασκευάστριες ή εισαγωγικές εταιρείες που μεταπωλούν τα προϊόντα τους σε μας και κατ επέκταση στον τελικό καταναλωτή.

Ο Εισαγωγέας/Κατασκευαστής/Πωλητής (εφεξής καλούμενοι και επιχείρηση) εγγυάται στον αρχικό αγοραστή των προϊόντων του ότι αυτά δεν παρουσιάζουν ελάττωμα στα υλικά που τα αποτελούν ή στην εργασία συναρμολόγηση τους.

Κατά το χρονικό διάστημα της εγγύησης, ένα (1) έτος από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής, η επιχείρηση ή τα εξουσιοδοτημένα κέντρα τεχνικής υποστήριξης θα επισκευάσουν στις εγκαταστάσεις τους το προβληματικό προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση εργασίας ή ανταλλακτικών, ώστε το προϊόν να επανέλθει σε συνθήκες καλής λειτουργίας.Οποιαδήποτε άλλη αξίωση αποκλείεται.

Η επιχείρηση έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να καθορίζει αυτή κατά την απόλυτη κρίση της τον τρόπο, τον χρόνο και τον τόπο επισκευής του προϊόντος. Η μεταφορά και η τυχόν ασφάλιση των προς επισκευή προϊόντων από τον αγοραστή προς την επιχείρηση ή το εξουσιοδοτημένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης γίνεται με ευθύνη και δαπάνες του πρώτου. Ο αγοραστής οφείλει να παρουσιάσει το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος μαζί με την παρούσα εγγύηση. Για την όσο πιο ασφαλή μεταφορά τα προϊόντα  που αποστέλλονται προς επισκευή στην επιχείρηση πρέπει να είναι επιμελώς και με ασφάλεια συσκευασμένα, κατά προτίμηση στις αυθεντικές αρχικές (εργοστασιακές) συσκευασίες  τους.

Πότε δεν ισχύει η εγγύηση :

1. Κακή υπερβολική ή υπέρμετρη  χρήση, πλημμελή συντήρηση

2. Κακή σύνδεση/συνδεσμολογία, σύνδεση χωρίς γείωση

3.Τυχαία καταστροφή, αμέλεια ή άγνοια, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας ή υγρασίας, διάβρωση ή βλάβη κατά την μεταφορά

4. Βλάβες προερχόμενες απ'ο μεταβολές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, ύδρευσης και αερίου

5. Αν έχει γίνει μετατροπή ή επισκευή από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο

6. Αν ο αριθμός κατασκευής (serial number) ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αλλαχθεί ή αφαιρεθεί

7. Δεν καλύπτονται γυάλινα ή ελαστικά μέρη, λαμπτήρες, λυχνίες, φίλτρα, αντιστάσεις και μοτέρ

8. Δεν καλύπτονται τα ηλεκτρονικά μέρη των συσκευών εφόσον ή βλάβη οφείλεται σε αυξομειώσεις τάσεως δικτύου,έλλειψη φάσεως για την αποφυγή των οποίων θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα από τον αγοραστή π.χ.(Επιτηρητή τάσεως-UPS).

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

Η εγγύηση ισχύει από την ημέρα που το προϊόν πουλήθηκε ως καινούργιο και μόνο για τον αρχικό αγοραστή.

Όλα τα ανταλλακτικά που έχουν αντικατασταθεί ενώ το προϊόν βρίσκεται σε εγγύηση ανήκουν πλέον στην ιδιοκτησία του εισαγωγέα κατασκευαστή.

Η αποκατάσταση, τροποποίηση ή η αντικατάσταση εξαρτημάτων κατά την διάρκεια ισχύος της εγγύησης δεν έχει ως αποτέλεσμα την παράταση της αρχικής διάρκειας της συμβατικής εγγύησης.

Η αδικαιολόγητη επίσκεψη τεχνικού χρεώνεται, ακόμα και όταν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση.

Η εγκατάσταση, η σύνδεση στις εγκαταστάσεις τροφοδοσίας, η αντικατάσταση αναλωσίμων υλικών (π.χ. φίλτρα, λάμες) και η τακτική συντήρηση δεν θεωρούνται υπηρεσίες υπό εγγύηση.

Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για ενδεχόμενες βλάβες, θετική ή αποθετική ζημιά

Αν μετά την ολοκλήρωση της επισκευής ο αγοραστής δεν προσέλθει να την παραλάβει εντός του ευλόγου χρονικού διαστήματος του (1) μήνα από την έγγραφη ειδοποίηση του, τότε η επιχείρηση :

α. δε φέρει καμία ευθύνη για τυχαία, ολική ή μερική καταστροφή της συσκευής

β. προβαίνει στην έκδοση τιμολογίου για έξοδα φύλαξης

γ. θεωρεί την συσκευή αζήτητη μετά την παρέλευση τριών (3)μηνών από την ολοκλήρωση της επισκευής.

Αρμόδια για κάθε διαφορά είναι τα δικαστήρια της έδρας του εισαγωγέα/κατασκευαστή/πωλητή της συσκευής. 

Eπίσημο Mέλος